Header Ads

Deafmoolah - Seminar Kewangan untuk Pekak Malaysia on 2 June 2012

Kita menjemput kamu semua boleh menghadiri seminar kita untuk satu hari saja dan menyertai aktiviti yang menyeronokkan, atau belajar daripada permainan kewangan. Kamu boleh bertemu dengan penulis terkenal dari jualan buku kewangan, dan pakar-pakar kewangan dari bengkel dan ceramah khas.

Terdapat banyak hadiah untuk percuma; Money Sense AKPK book, eco-beg, makanan & minuman dan lain-lain, termasuk edisi terhad saja.

Tema kami ialah "Pendidikan Kewangan" Bagi Orang Pekak dan Cacat Pendengaran' - Sertai kami untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pengurusan kewangan, menyimpan wang untuk masa depan anda dan meningkatkan pengetahuan kewangan anda!

BENGKEL / CERAMAH KHAS (dengan disediakan oleh jurubahasa sign language):
- Pengurusan Kewangan yang Pintar
- Rahsia dari Kekayaan yang berjaya

AKTIVITI YANG MENYERONOKAN:
- untuk membantu anda memahami mengapa, apa dan bagaimana dapat manfaat daripada kewangan anda adalah penting untuk kehidupan kita.






HADIAH CABUTAN BERTUAH DAN HADIAH EDISI TERHAD menanti anda!
Berminat? Tunggu apa? Cepat dan MENDAFTAR dalam talian di:
https://www.facebook.com/Deafmoolah/app_206429986046631

Jumpa anda di sana! :)

KEMASUKAN PERCUMA kepada SEMUA; golongan Pekak, dan normal orang, Keluarga daripada Pekak, Pakar Kewangan & Penasihat, Perancang Kewangan, Bank dan Institusi Kewangan dan lain2!

Kami akan melancarkan laman web rasmi kami, Deafmoolah tidak lama lagi!

"This is an article published by DeafMoolah - a collaborative non-profit organization envisioned to be the information centre of all pertinent financial information for the Deaf community.  It is an organization managed by the Deaf for the Deaf. DeafMoolah team is made up of Selina Ooi, Daphne Eng and James Chua with Carol Yip as Advisor."

DeafMoolah’s facebook: http://www.facebook.com/Deafmoolah



No comments

Powered by Blogger.