Header Ads


Tahniah!

"Ini menunjukkan kejayaan epekak yang mengadakan program kenal IT sejak tahun 2000. Juga program The HUB iaitu sms utk orang Pekak kerjasama MFD dan Nokia. Semuanya dimulakan oleh orang Pekak.
KLSD juga memulakan website tahun 1996. Sekarang IT sudah dikenali oleh orang Pekak dan menggunakannya"

Daripada,

Malaysian Federation of the Deaf(MFD)
Epekak

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Terima kasih kerana MFD dan Epekak memberi sokongan kepada blog saya! Saya suka belajar tentang IT dan creative multimedia.. Ia sangat susah untuk saya sejak saya belajar di Multimedia University.. Sekarang, saya sudah mempunyai tiga 'blog' sendiri.. Kamu boleh melawati blog saya;

http://deafboleh.blogspot.com/
http://animedeafz.blogspot.com/

Jika saya ada masa lapang, saya suka menulis apa yang saya tahu atau beri pengalaman dalam blog saya..Harap kamu ada masa lapang dan seronok apabila baca blog saya.. ^ ^

Daripada,
CreativeSelina


No comments

Powered by Blogger.